donderdag 29 november 2012


Alweer meer dan een jaar geleden zijn Pablo en ik getrouwd. Door onze beste vriend zijn er ontzettend veel foto's gemaakt. Er hangen 2 grote foto's in de  woonkamer waar ik elke dag met veel plezier naar kijk, maar een album had ik nog niet gemaakt.

Ik ben geen fan van digitale albums. Ik houd meer van foto's laten drukken, plakken in een album, stickers plakken en teksten erbij schrijven. Dat heeft wat mij betreft meer charme. Ik ben eerlijk gezegd ook niet echt handig in al die programma's waarin je zo'n boek moet samenstellen, ik word al zenuwachtig bij het idee! Maar voor het trouwalbum leek het mij wel zo netjes. Een sfeervol album met niet teveel foto's, dat moest wel lukken toch?

Via de website Pixum ben ik een fotoalbum gaan maken. De eerste keer dat ik het probeerde, lukte het niet. Ik had een album gemaakt en niks lukte, geen achtergrond, geen leuke kaft, ik gaf het op. 2 Weken later probeerde ik het maar weer. Ik ben er gewoon eens goed voor gaan zitten en uiteindelijk viel het allemaal wel mee. Als je niet handig bent met dit soort programma's, dan moet je er echt even de tijd voor nemen.

Ik bestelde het grote vierkante fotoboek met een super foto als voorkant. 2 Dagen later al lag het boek al open op tafel, Pablo had de post gevonden en was ontzettend nieuwsgierig. Groot is het album eerlijk gezegd niet, maar het is wel een leuk formaat. Wij zijn er in ieder geval ontzettend blij mee!


Categories:

6 opmerkingen:

  1. Echt super mooi vooral voor zo'n trouw fotoboek/album.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Super dat het je toch gelukt is!
    Ik sta ontzettend achter met fotoboeken maken (ik neem dan ook veel te veel foto's waardoor ik heel lang bezig ben met selecteren).
    Van onze huwelijksreis heb ik ook zo'n digitale laten afdrukken en ik schrok ook dat hij kleiner was dan ik had voorzien. Maar toch mooi en zo heerlijk om er in te bladeren, hè! :-) Nog veel na-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh super mooi. Wij hebben ook ons album via Pixum gemaakt, super!
    Geniet van je album.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb even bij je gekeken super leuk jouw album! ik vind de kaft echt van super kwaliteit, en de foto's ook. ben er heel blij mee!

      Verwijderen
  4. Ik heb een kalender en canvas van Pixum en ben er ook zeer tevreden over! Gaaf zo jullie album.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!