dinsdag 4 december 2012


Een tijdje geleden had ik een blog geschreven over de opnames van het programma Volgens Mama van SBS6.

Hayley en ik waren gevraagd om mee te werken aan een item over gezond eten en snacken. Ontzettend leuk, wij houden wel van een uitdaging en hebben geen cameravrees.

Ongeveer 3 uur lang hebben we gefilmd, bij ons thuis en in een supermarkt in Hilversum. Erg vermoeiend voor mij, want ik zat toen nog in een zwaardere periode van mijn zwangerschap. Maar ik wilde dit wel graag doen, meewerken aan zo'n programma leek mij een hele ervaring.

Zo'n 1,5 week geleden zou het item worden uitgezonden. Ik was na de opnames al gebeld dat alles zo leuk was geworden en Hayley een klein talentje was. Fijn om te horen dus het zal wel een goed item zijn geworden, dacht ik. En zo zaten we samen met mijn ouders klaar om te kijken. Hayley en ik kwamen maar niet in beeld, maar na de commercial-break stonden we er! We sprongen uit onze stoel, maar we waren weer net zo snel uit beeld als in beeld.
Een teleurstelling. Tenminste voor alle moeite die we hebben gedaan die dag. Hayley vond het geweldig zichzelf te zien en was een stuk enthousiaster dan wij. Het was jammer van de programmamakers dat ze ons niet op de hoogte hebben gebracht van het daadwerkelijk gebruikte materiaal. Wij hadden nu een heel ander beeld van wat er zou komen. Logisch als je zolang en zoveel verschillende dingen hebt gefilmd.

Ik heb zelfs nog een mail naar de redactie gestuurd met de vraag of er een andere keer meer werd uitgezonden. Maar tot heden heb ik nog geen mail teruggekregen. Blijkbaar ben ik niet meer interessant op het moment dat ik niet meer nodig ben. Een teleurstellende kant van de televisiewereld. Het programma wordt ook niet meer uitgezonden hoorde ik van vriendinnen. Dat was het dus. Dan doen we het maar met die prachtige 3 seconden;). Ondanks alles ben ik toch wel erg trots op mijn kleine Shirley Temple, want ze is wel een plaatje he op de televisie?



Categories:

11 opmerkingen:

  1. Wat een teleurstelling ... Misschien een andere keer inderdaad. Ze hadden in elk geval de moeite kunnen nemen om even terug te reageren...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja typisch de televisiewereld ben ik bang. ook zo zonde van de tijd van die mensen. 3 mensen hier en een hoop lampen en gedoe. ze hadden een nogal veel moeite gedaan.

      Verwijderen
  2. Aa jammer is dat zeg! Je bent vast zelf ook heel nieuwsgierig naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is het juist. Gewoon nieuwsgierig! Hopelijk gaan ze het niet gebruiken voor dingen waar ik niks vanaf weet.

      Verwijderen
  3. Oh wat balen zeg.. Maar wel erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet netjes dat ze niet eens meer reageren. Jammer zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wel een domper ja. Je verwacht dan toch iets heel anders, zeker als je gebeld wordt met de mededeling dat het zo leuk geworden is. Jammer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat de uitzending niet aan je verwachting voldeed en raar dat ze je niet even hebben geïnformeerd. Maar he, de ervaring op zich was ook al wel heel leuk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is wel jammer zo kort in beeld als je zolang met ze bezig bent geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, balen zeg :S
    Wel leuk dat Hayley enthousiast was :)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!