donderdag 2 mei 2013


Ik ben geen sieradenmens. Oorbellen irriteren mij vaak, mijn polsen zijn te dun voor armbanden en ringen kriebelen. Er zijn maar 2 sieraden die ik graag draag, dat zijn mijn trouwring en mijn ketting met Hayley's naam erop.

Nu Hayden is geboren wilde ik graag een ketting met beide namen erop. Ik vond deze prachtige bovenstaande zilveren medaillon. Daar zijn hun namen op gegraveerd en binnen in kunnen 2 foto's. Een sieraad waar ik blij van word en elke dag met veel liefde en plezier zal dragen!


Wil jij ook zo'n prachtige Mijnnaamketting? Ga dan naar http://www.mijnnaamketting.nl
Voer de code: MAMAELISE in en ontvang 10% korting op een ketting naar keuze!

17 opmerkingen:

  1. Mooi, die zul je vast met veel liefde dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi, en ik heb ineens een leuk idee voor moederdag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf ik heb er zelf ook een hele leuke gezien niet te groot niet te truttig gewoon heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kreeg net je geboortekaartje binnen. Bijna dezelfde alleen nu in het blauw. Leuk zeg. Gefeliciteerd nog met geboorte van Hayden. En wat een leuke ketting! Die wil ik ook wel denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Elise!! Ik was ook op zoek naar zo'n ketting en dankzij jou heb ik em gevonden! Thanks!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou kortingscode invoeren en bestellen maar!! :D

      Verwijderen
  6. heel mooi ik heb men moeder niet meer ,en zelf van men kids verwacht ik niets al deed ik alles voor hen mja kan me altijd zelf een ketting kado doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. precies, daar is helemaal niks mis mee :)

      Verwijderen
  7. Mooi hoor, hier geen namenketting, wel een ketting met een foto van de meiden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook leuk :) binnenin kunnen ook 2 foto's. Dat wordt wel ff knutselen, maar super leuk dat het kan!

      Verwijderen
    2. Super, je maakt altijd prachtige foto's, dus dat komt helemaal goed!

      Verwijderen
  8. Wat mooi! Fijn om je kinderen altijd bij je te dragen zo. Ik heb een Pandora armband met de letters van Sam z'n naam in bedels eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super :D ... wij hebben ook een dochtertje genaamd Hayley en altijd gezegd, àls er een 2de komt (en het is een jongen) dan wordt het Hayden ...

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!