donderdag 9 mei 2013

Welke vrouw is er niet dol op shoppen? Ik ben er ook gek op. Vooral kleren voor de kindjes kopen is een absolute (dure) hobby van mij. Maar met 2 kindjes de stad in zie ik momenteel nog niet zo zitten. Met Hayley en een dikke buik was het al best zwaar om even wat te halen in de stad.

Ik ben dus 'verplicht' om online te shoppen momenteel. Met veel plezier kijk ik rond op verschillende webshops. En deze week heb ik een nieuwe webshop ontdekt: Nummerzestien. Een prachtige online shop met kwaliteit kleren voor kinderen (en volwassenen).

De afgelopen jaren heb ik altijd alleen voor Hayley geshopt. In de winkels liep ik standaard naar de roze hoek en op webshops hoefde ik alleen te kijken in de categorie: meisjeskleding.

Nu Hayden is geboren mag ik dan ook voor hem los gaan. Niet alleen meer de roze hoek, maar ook de hoek met stoere spijkerbroeken, petjes en heel veel blauw.

Shoppen voor Hayden vond ik moeilijker toen hij nog niet was geboren. Ik had geen idee hoe hij eruit zou zien en wat ik nou bij hem vond passen. Ik heb dan wel een kast vol met kleding, maar nu hij geboren is, is shoppen voor hem een stuk leuker.

Bij webshop Nummerzestien heb ik voor Hayden een aantal leuke kleren gevonden. Ik ben dol op het merk MEXX en heb in de SALE 2 leuke shirts, een pet en een paar sokjes gevonden.

Hoe leuk dat online shoppen ook is, er is altijd 1 nadeel: het wachten op de kleding. Bij de H&M duurt het eeuwen namelijk. Ik heb 2 maanden geleden een t-shirt besteld voor Hayley, nou ik wacht er nogsteeds op!

Gelukkig heeft deze webshop een hele andere mentaliteit: de ene dag bestellen, is de volgende dag in huis. En ja hoor, binnen 24 uur stond de vriendelijke postbode al voor het raam te zwaaien (met het zoveelste pakketje). Mijn bestelling was al binnen! Lekker vlot.

Naast het merk MEXX, zijn de merken Babyface, Z8 Babykleding en Beebielove ook te vinden op de webshop. Neem eens een kijkje, wie weet slaag je net zo goed als ik ;).
Categories:

8 opmerkingen:

  1. Het is nog best een uitdaging om leuke kleding voor Jongens te vinden hoor. En dan vooral kleding waar de rest van de jongens ook niet in loopt. Maar wel heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja zeker. Maargoed we zien het als een (shop) uitdaging. Wel heerlijk weer hoor al die iniminie kleren kopen :D

      Verwijderen
  2. Ik ben ook dol op kleertjes shoppen voor de kids, moet eigenlijk ook weer eens wat voor mezelf kopen, maar voor de kids is zo leuk!
    Mexx is ook erg leuk, koop ik graag en zeker in de sale
    Thnx voor de tip vd site, ken deze webshop niet namelijk.
    Ga zeker even kijken.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh joepie.. Hier is het ook een hobby en voor de jongens zeker moeilijker. De oudste (13) begint nu naar de herenmaten te gaan en dat is helemaal een fijne uitdaging.
    Maar goed jongste (van 6) is ook pas in 110 en voor het grietje (van bijna 8) kan ik nu in 122 helemaal los :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk shoppen voor zo,n klein mannetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke site...Online shoppen ben ik ook pas echt gaan doen toen m'n dochter geboren was... en nog steeds ideaal!! Ik koop niet zo heel vaak nieuwe kleding omdat ze een gigantische berg kleding krijgt van haar 2 nichtjes.. die uiteraard in de smaak vallen bij mijn dochter omdat 90% daarvan roze is;)... maar als ik iets koop ben ik dol op deze merken; Lipfish, Maxomorra, rainbowbasics, japon & jakje , en kan ook niet zonder de HEMA..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De manier waarop je met woorden gespeeld inspireert me veel ...

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!