vrijdag 26 juli 2013

Bijna elke baby is gek op speentjes. En niet alleen baby's. Vaak genoeg zie ik dreumessen, peuters en zelfs nog kleuters met speentjes in hun mond. Ik vind spenen erg handig. Liever een speen dan een duim. Want een speen kan mee met de spenenfee of verdwijnt in de prullenbak, een duim niet.

Hier verdween de speen van Hayley ongeveer een jaar geleden. Hayden zijn spenen periode begint net. Hij vindt het heerlijk. Het liefst knuffelt hij zich in slaap met Mickey of Minnie Mouse en dan met een speentje in zijn mond. Hij wordt er rustig van en valt dan heel snel in slaap.

De meeste speentjes zijn zo standaard. Ik houd van gepersonaliseerde spulletjes. Pakjes met naam, shirtjes met naam en ook speentjes met naam. Bij mijnfopspeen.be mocht ik een setje spenen uitzoeken voor Hayden. Ik koos voor de Nuby speen. Een hele goede speen. Hij heeft ongeveer dezelfde vorm als difrax, maar deze vallen minder snel uit zijn mondje. Een blije baby en een blije mama. En wat een lief speentje he?

Wil je ook graag zo'n spenensetje voor jouw kleintje? Of wil je iemand anders een speen cadeau doen? Ik mag namelijk een kadobon weggeven t.w.v. €17,95 voor een setje gepersonaliseerde fopspenen naar keuze.

Dus wil jij ook 3 van die leuke spenen voor je kleintje?

- Like mijn facebookpagina
- En vertel hieronder voor wie je graag zo'n setje zou willen hebben


Deze actie loopt t/m vrijdag 2 augustus 12:00 uur.
De winnaar wordt die dag bekend gemaakt op mijn facebookpagina.
 
 
Deze give away is gesloten

Categories:

11 opmerkingen:

  1. Leuke winactie! HIer geen spenen dus ik sla over :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag ook meedoen voor iemand anders. Je zus heeft toch een dochtertje?

      Verwijderen
  2. Ik zou graag meedoen voor mijn schoonzusje.... Ze verwacht in januari 2014 haar kindje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook geen spenenkind! Heerlijk vind ik hihi.

    Maar voor mijn stiefzusje doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn ze hè? Ik heb ze ook gekregen. Wat wordt Hayden toch alweer groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zou geweldig zijn voor mijn dochter Jill. Hopelijk is dit dan de eerste speen die in haar mondje blijft zitten. Ik heb alle mogelijke scenario's al de revue laten passeren. Een elastiekje, tape, geimplanteerde magneetjes ;)?? wie weet is deze speen de oplossing...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super lieve foto!
    Ik zou graag willen meedoen voor mijn zwangere vriendin maar mijn FB gebruik ik niet voor blog-doeleinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat een lieve foto! Ik zou zo'n setje graag winnen voor mijn hoogzwangere vriendin om straks te geven als de kleine meid is geboren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, zo'n speentje met naam! Maar ik sla helaas over, onze kleine vent wil alleen nog maar Bibi spenen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier net van speen af..mag wel na dik 3,5 jaar ;-) vind t wel jammer enerzijds..het gaf haar veel rust en troost!

    Leuke speentjes! Hier alleen bibi gehad, vind de difrax t mooist qua design..maar die wilde ze niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee voor mijn vriendin die met 34 weken bevallen is van haar zoontje Lars. Hij is gek op de speen. Mijn eigen mannetje van bijna een half jaar moet er echter niets van hebben....Voor mn oudste zoon had ik deze spenen op het kdv. Ideaal want zo werden de spenen nooit verwisseld én hij was origineel :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!