maandag 21 oktober 2013

Vandaag zijn Pablo en ik precies 2 jaar geleden getrouwd. En wat doe je op zo'n dag? Juist! We gingen naar LEGO World in de jaarbeurs in Utrecht.

Pablo was deze dag vrij, maar vorige week hadden we nog niks gepland voor deze dag. We wilden wel uiteten gaan ofzo, lekker cliché. Maar ik kreeg een persuitnodiging voor LEGO World en dat leek mij wel een leuk idee. Gewoon een dagje plezier maken als gezin, daar gaat het uiteindelijk toch om?

We besloten halverwege de dag te gaan. Zo konden we de intense drukte omzeilen. Ook moesten we met de trein. De auto moet naar de garage. Hartstikke spannend natuurlijk voor de kindjes. Hoe leuk en gezellig het ook was in de trein, geef mij maar de auto!

Eenmaal aangekomen moest ik mij melden bij de beveiliging. Zij begeleidde ons naar de info balie en de mevrouw daar wenste ons een fijne dag. Nou dat is nog eens leuk!

LEGO World is tot 23 oktober in de jaarbeurs in Utrecht. In 2 grote hallen kun je heel veel LEGO bewonderen. Je kijkt je ogen uit. Ook als ouders. Grote bouwwerken, hele steden en heel veel blokjes waar je zelf mee kunt bouwen.


 
 
De kinderen vonden het ontzettend leuk. Hayden slaapt nooit echt veel, dus hij was uiteraard het hele uitstapje wakker. Hij kan nog niet zitten, maar toen hij in de LEGO auto zat, bleef hij toch eventjes zitten. Hij vond het super gaaf! Hij zal wel een echte LEGO fan worden als hij groot is ;).
 
Ik moet zeggen dat ik ook mijn ogen uit heb gekeken. Ik was nooit echt van het LEGO bouwen thuis, behalve de Hello Kitty Lego. Maar wat kunnen mensen toch prachtige dingen bouwen! In de eerste hal vond je een heel gedeelte waar liefhebbers van LEGO hele kunstwerken en steden hadden gebouwd. Het deed me een beetje denken aan Madurodam.
 

 
Het was een hele geslaagde dag. We hebben in het treintje gereden en Hayley mocht zich laten schminken. Ongeveer 2,5 uur lang hebben we over de beurs heengelopen, maar dat was niet genoeg tijd om alles te kunnen zien. Je zou je hier de hele dag kunnen vermaken als kind en ouder. Wie weet gaan we volgend jaar wel weer. Maar nu ben ik blij dat we lekker thuis op de bank zitten, zo'n uitje is toch wel heel vermoeiend. Maar absoluut de moeite waard!
 

Categories:

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!