dinsdag 1 oktober 2013


Vorige week kreeg ik een pakketje met de post. Aangezien ik op de gezonde toer ben qua voedsel mocht ik van Healthy People 3 sappen testen om te reviewen. Dat laat ik mij geen twee keer vragen en dus gingen Hayley en ik volop aan de slag met proeven gisteren.

Kokoswater mango
Kokoswater met mango is een echte dorstlesser. Het water uit de noot van een jonge kokosvrucht is fris en zoet. Het zorgt er tevens voor dat je na lichamelijke inspanningen je vochtbalans snel kunt herstellen. Gecombineerd met mango en appel maakt het een verfrissend drankje zonder toevoeging van suiker.

Ons oordeel:
Bij het openmaken ruik je duidelijk mango en kokos. Voornamelijk de geur van kokos is erg overheersend. Ik kreeg een tropisch gevoel bij deze smaak. Hayley was erg enthousiast, zij vond hem erg lekker en nam na het proeven een flinke slok!

Drakenfruit
Superfruit van een draak. Van binnen is drakenfruit lekker zoet, sappig en gezond.

Ons oordeel:
Je ruikt duidelijk de geur van peer. Bij het drinken proef je vooral het zure van de appel, maar de peer smaak brengt het weer in balans. Hayley en ik vonden deze allebei heel lekker. De lekkerste van alle drie. Een absolute winnaar.

Kokoswater ananas
Kokoswater met ananas is een heerlijke dorstlesser. Het water uit de noot van een jonge kokosvrucht is fris en zoet. Het zorgt er tevens voor dat je na lichamelijke inspanningen je vochtbalans snel kunt herstellen. Gecombineerd met ananas maakt het een verfrissend drankje zonder toevoeging van suiker.

Ons oordeel:
De kokossmaak is nogal overheersend bij deze. Hayley en ik vonden deze niet zo lekker als de andere variant kokoswater. Goed voor de dorst, maar van de smaak moet je houden.

Zijn jullie bekend met de sappen van Healthy People?

Categories:

5 opmerkingen:

  1. Hoi Elise,

    Ergens in een van je blogs kwam er een speelgoed girafje langs, die jullie voor Hayden gekocht hadden. Is dat van een bepaald merk? Ik wil van die diertjes kopen voor mijn zoontje maar kan ze nergens vinden!

    Liefs
    Mer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey meis. Klopt! Dat is Sophie de Giraf: http://www.sophiedegiraf.nl/ groetjes!

      Verwijderen
  2. Hmm lekker! Ik neem vaak de cranberry sap van hun mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb alleen de variatie kokos met ananas geproeft. Het vreemde is dat ik kokoswater ouur niet zo lekker vind, ananas niet lust, maar samen wel erg lekker vind

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kokoswater ananas: héérlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!