zondag 27 oktober 2013

Peppa, het schattige, maar tikkeltje bazige biggetje, is wereldwijd al een waar fenomeen. En dit najaar verovert zijn Nederland. Met gloednieuwe TV- afleveringen op Nick Jr. en een uitgebreid licentieprogramma wordt Peppa, deze herfst, het favoriete dier van iedere peuter en kleuter. BOTI brengt dit najaar een complete Peppa speelgoedpijn uit, waarmee kleintjes zich met de herkenbare Peppa figuren en speelsets kunnen vermaken.

"Mam ik wil Peppa big speelgoed voor mijn verjaardag." Dat riep Hayley nog geen twee weken geleden toen ik vroeg wat ze wilde hebben. Ik zuchtte, volgens mij bestond dat helemaal niet. Ik zei dat ik erover na moest denken met in mijn achterhoofd het idee dat ik dat nooit zou vinden.

Maar wat heeft die Hayley toch weer een geluk. In het pakket van BOTI zat ook een speelgoedsetje van Peppa Big! Sinds eind september zijn er verschillende speelgoedsets van Peppa verkrijgbaar in de winkel. Wij ontvingen het klaslokaaltje van Peppa. Zo kan Hayley een dagje school naspelen met Peppa en haar vriendjes. Heel toepasselijk nu Hayley zelf aan het wennen is op school.

Als ouders kun je bijna niet om Peppa heen. Een absolute tips voor de Sint dus.
Categories:

2 opmerkingen:

  1. wij zijn hier ook hartstikke fan van peppa, het huis staat hier en er wordt met veel plezier mee gespeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja peppa is zoo leuk. Ik had vandaag al iets ervan in mn handen. Is het overdenken waard haha

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!