zaterdag 25 januari 2014

Het was iets wat Pablo en ik altijd al in huis wilde hebben; een camera om onze kindjes in de gaten te houden terwijl ze slapen. Toen Hayley een baby was kochten we een normale babyfoon, je hoort alleen wat zij doet. Een camera was ook niet nodig in ons vorige huis. Het was een kleine flat. Maar in ons nieuwe huis lopen we continu heen en weer om te spieken bij de kindjes. Maar dankzij de D-link EyeOn babycamera kan ik constant kijken bij Hayden als hij slaapt.

Vorige week kwam de camera binnen. Zo blij als ik was, ben ik de D-Link EyeOn babycamera meteen gaan instellen. De camera werkt namelijk op de wifi. Dat betekend dat je met de D-link app (mydlink) kunt inloggen en dan directe verbinding hebt met de camera. Hoe cool is dat?! En in een tijd waarin we veel gebruik maken van onze telefoon is het ideaal. De camera en de app zijn allebei snel en makkelijk te installeren.

Zodra Hayden huilt, zijn speen laat vallen of wakker wordt uit een slaapje, krijg ik een berichtje op mijn telefoon. Dan log ik meteen in om bij hem te kijken. Als er niks aan de hand is, druk ik op de muziek knop om hem rustig te houden. Of praat tegen hem via de microfoon.

Hayley vindt het feit dat ik via de camera tegen haar kan praten helemaal geweldig. Zij speelt veel op zolder, op haar kamertje. Vaak zet ik de radio voor haar aan, maar sommige momenten wilt ze dat niet, dan vindt ze de radio eng. Zodra zij boven gaat spelen zet ik de D-link EyeOn babycamera op haar kamer. Ze kan dan tegen mij praten via de camera en ik terug. Zo kan ik beneden rustig eten koken en op Hayden passen. Het geeft haar een goed gevoel dat ik haar dan in de gaten houd en ze niet helemaal naar beneden hoeft te lopen als er iets is.

Ook leuk om te weten over de D-link EyeOn babycamera:

* Met de videofunctie van de camera kun je beelden vastleggen, leuk om eventueel later terug te kijken.
* Er zit een temperatuurmeter in de camera, je krijgt een waarschuwing zodra de temperatuur boven of beneden de gestelde waarden zit.
* De camera is makkelijk neer te zetten met speciale ondersteuning. Je kunt er ook voor kiezen de camera aan de muur te bevestigen.
* Ook kun je de camera afstellen op het geslacht van je kindje. Er zitten roze en blauwe ringen geleverd bij de D-link EyeOn babycamera.
* Er zitten 5 verschillende lullaby's op de camera. Deze kun je aanzetten en uitzetten bij aanraking van de D-link EyeOn babycamera zelf, maar ook vanaf de app op je telefoon.
* De D-link EyeOn babycamera is online en in de winkels te koop voor €129,99.

Dit bericht is een advertorial.
Categories:

7 opmerkingen:

1. Leuk zeg! Hoewel, je moet dus wel elke keer inloggen. Hoe doe je dat dan 's nachts met Hayden of hebben jullie dan sowieso geen babyfoon aan? Wij hebben een babyfoon van Luvion, met camerafunctie. Was een gadget van manlief zeg maar haha, maar ik ben er nog elke dag zo blij mee! 's Nachts is Olivia soms wakker en gaat zitten spelen, dan speik ik dus even op de babyfoon, maar als ze gewoon lekker zit en haar speen nog onder handbereik ligt (soms ligt die buiten het bed, dan weet ik dat het een minuut of vijf later huilen wordt) draai ik me weer om :)

BeantwoordenVerwijderen