dinsdag 25 februari 2014

Image and video hosting by TinyPic 

Mijn man kwam van de week enthousiast thuis. "Ik heb cupcakes gekregen van een leerling van mij, speciaal voor jou." Ontzettend lief. "Ze liggen alleen nog in de auto." Een aantal dagen later kwam hij met het pakketje cupcakes naar binnen. Hij was ze helemaal vergeten te pakken daarna en ik had er ook niet meer aan gedacht. "Ze zullen wel niet meer goed zijn nu."
 
Maar we hadden geluk. De cupcakes zijn namelijk gemaakt van zeep! Hoe lekker en lief is dat? De cupcakes zijn om te gebruiken onder de douche of in bad. Maar ook hartstikke leuk als decoratie in de badkamer of toilet. De cupcakes zijn handgemaakt en By Jo gebruikt alleen voedende oliƫn zoals shea boter, kokos olie en jojoba olie.
 
Image and video hosting by TinyPic
 
Het zijn heerlijk ruikende zeepjes. En laat je niet verleiden door het uiterlijk, want ze zien er ook nog smakelijk uit. Naast de cupcakes kreeg ik van haar ook nog zeeplollies. Deze lollies kun gebruiken om jezelf lekker mee te wassen onder de douche.

Ontzettend leuke producten om jezelf of iemand anders mee te verwennen. Want met een simpel zeepje nemen wij tegenwoordig geen genoegen meer. Dit is toch waar we ons mee willen wassen?
Image and video hosting by TinyPic
 
By Jo Bath & body products is nog volop in ontwikkeling, maar voor jullie nu alvast een voorproefje van deze lekker ruikende en mooi uitziende producten. Je kunt al een kijkje nemen op de website van Jo. En als je iets wilt bestellen of meer informatie wilt, kun je uiteraard contact met haar opnemen.
 
 
Image and video hosting by TinyPic
 
Dit bericht is een advertorial.
Categories:

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!