maandag 10 februari 2014

Woensdag 12 februari gaat de eerste LEGO film: "The LEGO Movie" in de Nederlandse biocsopen in 2D en 3D in première. Het verhaal gaat over Emmet, een doodnormaal Lego-figuurtje, dat ten onrechte aangezien wordt als de meest bijzondere persoon, en degene die de sleutel is tot het redden van de wereld. Hij wordt meegezogen in een gemeenschap van vreemdelingen op een epische zoektocht naar een kwaadaardige tiran. Een reis waar Emmet totaal niet tegen opgewassen is.

Verschillende scenes uit de film zijn uitgebracht in pakketten van LEGO. Zodat je de film thuis kunt naspelen, of natuurlijk je eigen verhalen kunt maken. Wij ontvingen van LEGO Nederland de Cloud Cuckoo Palace. Een draaierig paleis met vele kleuren en een heel lief roze poesje genaamd Unikitty.

Hoewel het bouwen voor kleine meisjes nog wat aan de moeilijke kant is, wilde Hayley het toch heel graag proberen. Stap voor stap hielp ze met het bouwen van het paleis. Het poesje heeft ze helemaal zelf in elkaar gezet. Er werd uiterst geconcentreerd gebouwd, zoals je ziet op de foto hierboven.

Over Cloud Cuckoo Palace:

Maak pret met Unikitty in Dwaas Land, de vrolijkste, meest positieve en creatieve plaats in het heelal! Doe mee met Emmet, Wyldstyle en alle meesterbouwers in dit veelkleurige, speelse paradijs waar de zon altijd schijnt en een schattige slak tussen de felle bloemen schuift. Maar pas op! Emmet weet niet dat er een volgapparaat aan zijn been hangt en dat de Executron van Lord Business hem gevolgd is naar het paleis en klaarstaat om hem in de boeien te slaan. Schiet met bloemen uit de bloemenkatapult om hem te verschalken en help Emmet en Wyldstyle om ervandoor te gaan! Inclusief 3 minifiguren en accessoires: Emmet, Wyldstyle en Executron, en 2 figuren: Unikitty en een slak. (bron: www.lego.com 9 februari 2014)

Het pakket is verkrijgbaar voor €19,99 online en in speelgoedwinkels.

Dit bericht is een advertorial.
Categories: