dinsdag 4 februari 2014


De luiertas: het grote gevaarte onderin de kinderwagen volgepropt met alle etenswaren en kleding voor je kindje. Toen Hayley een baby was propte in de luiertas vol met wel spullen voor 2 dagen als ik eventjes de stad in ging, want stel je voor! Nu doe ik dat niet meer. Voor Hayden neem ik alleen het hoognodige mee. Als we een dagje weg gaan, gaat de luiertas uiteraard wel mee, maar als ik naar de stad ga neem ik een luier, wat doekjes en een hydrofiele luier mee. En dat prop ik dan allemaal los in mijn tas.

En dat hoeft nu niet meer met mijn luiertasje gekregen van Pippelot.nl. Zij stuurden mij een speciaal tasje waarin ik ongeveer 2 luiers kan doen en een pak doekjes. Geen losse luiers dus meer in mijn tas, maar een net luiertasje waarin ik de luiers en doekjes kan opbergen. Ook kunnen de doekjes niet uitdrogen of je tasje nat maken vanwege de speciale vochtwerende afwerking.

 
 Over Pippelot:  
Hier vind je handgemaakte sieraden voor jou, je kleine meisje en zelfs voor jullie samen en onze  meer-dan-mooi! collectie prachtige sieraden met een betekenis. Daarnaast hebben we ook  handgemaakte luiertasjes, speenkoorden, aankleedkussenhoezen, naamslingers, vlaggen en slabjes, jurkjes & geboortepakketten.

 
Dit bericht is een advertorial.
Categories:

2 opmerkingen:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!