zaterdag 26 april 2014

 
Begin maart werd ik gevraagd door een fotografe, die ik inmiddels al heel wat jaren ken, of ik wilde meewerken aan een editorial shoot voor een bekend Almeers magazine. Dat laat ik mij natuurlijk geen 2 keer vragen. Modellenwerk doe ik niet veel meer, maar ik vind het altijd gaaf om te doen als ik dan de kans krijg. En dan werk ik al helemaal graag samen met haar.
 
De shoot werd gehouden in het huis van een architect in Overgooi. Een prachtig modern huis. Het was leuk om te doen. Ik kan daar altijd van genieten als mijn haar en make up volledig wordt gedaan en ook kreeg ik leuke kleding aan. 4 Verschillende outfits, waaronder een ondergoed setje. Dat setje ondergoed vond ik wel even spannend, maar het ziet er degelijk uit in mijn 'balletpose'.

 Na een paar uur shooten waren we klaar. En toen werd het wachten op het eindresultaat. De fotografe stuurde mij al enkele foto's de volgende dag. Ik was erg benieuwd welke foto's er uiteindelijk geplaatst zouden worden. Het zag er namelijk super gaaf uit.
 
Ik moest heel wat weekjes wachten, maar vandaag lag hij dan op mijn werk. Ik was al een aantal keer naar de winkel geweest om te kijken of de nieuwe editie al binnen was, maar elke keer liep ik teleurgesteld de winkel uit. Vandaag kreeg ik het tijdschrift dan in mijn handen en als een gek ging ik op zoek naar mijn eigen pagina's. Ik ben er super trots op en Hayley vindt het helemaal geweldig. Staat die mama wéér in een boekie ;). 

Fotografie: Monavid / Magazine: Lifestyle Almere editie voorjaar 2014 
Categories: ,

3 opmerkingen:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!