dinsdag 6 mei 2014


Ik moest bij het krijgen van een jongen ook even wennen aan het inkopen van de spullen. Ineens stond ik niet meer tussen de roze kleding schappen. En ook kan ik nu in de speelgoedwinkel doorlopen naar het stoerdere speelgoed (tot grote blijdschap van mijn man).

Aangezien ik gewend was alleen maar meidenspul te kopen, moest ik echt even goed op onderzoek voor de verjaardag van Hayden. Wat is nou leuk speelgoed voor jongens? Op Facebook zag ik bij verschillende mensen Toet Toet Auto's voorbij komen. Het zag er zo leuk uit. Al die kleuren, gekleurde auto's en de banen die je kunt maken. Het leek mij het ideale speelgoed voor Hayden.

Voor zijn verjaardag kocht ik de garage en het vliegveld. En ook kregen we van familie en vrienden verschillende auto's. Zo hebben we een takelauto, vliegtuigjes, helikopter, race auto en nog een aantal andere. Alle auto's zingen liedjes, praten en geven licht. In de banen en op de garage en het vliegveld zitten plekken met een sensor. Zodra de Toet Toet er overheen gaat of op de sensor gaat staan, zingt het weer een ander liedje of maakt een geluid. Bijvoorbeeld bij het tankpompje hoor je een tankgeluid.

Hartstikke leuk en leerzaam, want de geluiden zijn allemaal geheel realistisch. Spelen dus voor groot en klein. Het meest ideaal voor deze moeder is nog dat het speelgoed geschikt is voor kindjes van 1-5 jaar. Niet alleen Hayden speelt met zijn auto's, Hayley speelt graag met hem mee. En dat is natuurlijk hartstikke leuk voor Hayden. Hij vindt het leuk samen met Hayley te ontdekken. Zij speelt meer situaties met de auto's en bouwt een lange baan. En Hayden drukt vooral op de knopjes en kijkt naar alle lichtjes. De Toet Toet biedt hier veel speelplezier voor 2 kindjes. En Hayden zal er vele jaren plezier van hebben.

 
De auto's van Toet Toet zijn per stuk te koop voor €8,99, online en in de speelgoedwinkel.
 
Dit bericht is een advertorial.
Categories:

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke auto! En dat voor die prijs is ook nog eens heel budget eigenlijk. Ik ken het wel hoor vond het voor onze zoons eerste verjaardag ook moeilijk om iets uit te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het ook betaalbaar speelgoed. En dat is natuurlijk helemaal top.

      Verwijderen
  2. Hier ook een zoontje van 21 maanden die helemaal gek is op de toet toet collectie en eerlijk deze mama speelt maar al te graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!