woensdag 4 juni 2014

 
Voor Hayden werd het tijd eens te gaan oefenen met een tuitbekertje. En dus mochten we van Nûby de picknick drinkbeker met harde tuit reviewen. Een set van drie dezelfde bekertjes geschikt voor kinderen vanaf ongeveer 9 maanden.
 
Met Hayden ben ik er nooit eerder mee begonnen. Hij ziet een drinkbeker niet alleen iets om uit te drinken, maar gooit de inhoud het liefste ook nog over zichzelf heen. Gelukkig gaat dat bij deze drinkbeker niet heel makkelijk. Door de drie kleine gaatjes in de tuit, moet je kindje goed zuigen om te kunnen drinken en valt het drinken er niet meteen uit als je de beker op zijn kop houdt.
 
Ook de deksel zit stevig op de beker vast. Maar is door het lipje handig te verwijderen en zo kun je de beker goed schoonmaken. En zonder de tuitdeksel kun je de beker ook gebruiken voor oudere kinderen. Een ideale meegroeibeker dus.
 
Hayden is dol op zijn nieuwe drinkbeker. En hij heeft er niet 1, maar de bekers worden per 3 verpakt. Er zijn verschillende printjes voor jongens en meiden. Hayden heeft deze stoere bekers gekregen.
 
De picknick drinkbeker is o.a. te koop bij Het Rietje voor €7,50 per set.
 
Vind Nûby op Facebook en Pinterest.
Categories:

2 opmerkingen:

  1. Handige bekers lijkt me! Weet jij zo vanaf wanneer je ongeveer kan gaan beginnen met het oefenen met drinken uit een (tuit)beker?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Monique, de bekers zijn geschikt voor kindjes vanaf 9 maanden. Ik denk dat je zelf moet kijken wanneer je kindje er aan toe is. Mijn dochter was er vrij vlot mee. Maar mijn zoon is een knoeipot en daarom begon ik er later mee.

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!