zaterdag 13 september 2014

 
Ieder kindje heeft ze weleens: een zieke knuffel of een knuffel die gewond is. Waarom? Omdat ze zelf ook soms ziek zijn of pijn hebben. En als je ziek bent moet je naar de dokter. De dokter heeft allerlei spulletjes om te kijken of je helemaal gezond bent. En dan is het fijn om als kind de dokter niet eng te vinden en zelf thuis ook doktertje te kunnen spelen.
 
Dat kan met deze dokterstas van Fisher-Price.  Geschikt voor jongens en meisjes vanaf 3 jaar oud. Er zit een werkende stethoscoop, een bloeddrukmeter met draaiwijzer, een "ziek-gezond" thermometer, oorspiegel, verband en injectienaald met veerwerking in het pakket. Dit past allemaal in de zachte rode dokterstas met klittenbandsluiting.

 

 
Hayley is helemaal blij met haar nieuwe doktersset van Fisher-Price. Zij heeft ontzettend veel knuffels en de komende tijd zullen er behoorlijk wat zieke knuffels beter worden gemaakt. Daarnaast zijn al deze doktersspullen heel nuttig voor het oefenen van de oog-handcoƶrdinatie.
 
Wat ik zelf heel mooi vind aan Fisher-Price speelgoed, zijn de knallende kleuren en de stevige kwaliteit van het speelgoed. Dat maakt zo'n set voor kind en ouder ideaal.
 
En dan heb ik nog leuk nieuws voor jullie. Ik mag namelijk een set weggeven! Ben je ook een grote fan van Fisher-Price? En vindt jouw kindje het ook leuk om doktertje te spelen? Doe dan mee en maak kans op deze leuke set.
 
 
Wat moet je hiervoor doen?
 
- Like mijn Facebookpagina
- Laat hieronder een bericht achter (met je naam) en vertel voor wie je deze set graag zou willen winnen.
 
 
Deze win actie is gesloten. De winnaar is bekend.
Categories:

19 opmerkingen:

  1. Dit is zeker een heel leuk setje! Ik doe niet mee, want weer hebben hier als zo'n setje in huis en Amy en ashley vinden hem geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Omdat het dokterssetje van mijn zoontje verdwenen is en ze zich graag verkleden vind ik dit wel een leuke toevoeging. Kan mooi bij hun verpleegsters pakje. Grote zus kan er ook nog mee dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor jarige kleindochter benthe, bijzonder leuk kado

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw voor mijn zoontje!!! Hij is nu al gefascineerd bij de dokter in alle doktersspullen. Hij zal dit zeker leuk vinden! šŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal geweldig voor onze Lizzie! Wat een super leuke set!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah prachtig speelgoed!! En inderdaad leuk dat de kleuren zo knallen, dat maakt het aantrekkelijk om mee te spelen. Graag zou ik de set voor mijm zoon willen winnen. Hij is er nu nog iets te klein voor, maar zal er over een tijdje vast met plezier mee spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja voor me zoontje die speelt bij opa en oma altijd doktertje maar thuis niet want hij heeft niet zo'n gave koffer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ik doe mee voor mijn zoontjes Thor en Miller.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Voor mijn dochter Julie omdat haar dokterspul van de kermis al bij thuiskomst stuk was. Maar zij Eem geboren dokter is. Als mama niet lekker is word ik verzorgd met een dekentje en een kus maar het zou handig zijn als ik ipv een potlood tegen mijn billen een thermometer wordt gebruikt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, ik doe ook graag mee. Zou hem graag willen winnen voor mijn zoontje omdat zijn papa dit jaar afstudeerde aan de universiteit is en zich dan doctorandus mag noemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super speelgoed! Niet kapot te krijgen (bij wijze van spreken) en ze hebben voor iedere leeftijd passend speelgoed in de herkenbare knalkleuren. Deze set zou geweldig zijn voor mijn dochter van 3,5 jaar. Ze vond het reuze interessant om te zien hoe haar (nu 5 weken jonge) broertje laatst werd onderzocht door de arts van het consultatiebureau. Ze speelt alles na in haar (grote) fantasiewereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil deze dokterstas graag winnen voor als ik een logeetje in huis heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Peuters en kleuters spelen graag rollenspellen, dat blijft toch favoriet bij mij thuis. Dit setje is super kleurig en dat schattige tasje om alles in te bewaren! Helemaal leuk.
    Like, share en hope! Wie weet mogen we er binnenkort mee spelen, en anders staat hij op 1 op de verlanglijst voor 5-12

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Elise, ik lees jou blog al geruime tijd! Nostalgie... ik zie het nog zo voor me, de jaren '80, ikzelf met een dokterstasje vooraan in de klas... toneel... mijn patiĆ«nt was de tafel... beschamend was het, resultaat: 3/10! Ik deel ditmaal mee voor ons oudste zoontje, NoĆØl, binnenkort wordt hij Grote Broer en zal dat kleine wezentje bedolven worden onder de kraamcadeau's... laat dit kindje dan ook nog eens uitgerekend zijn op zijn verjaardag... begrijpelijk dat ik best ook voor hem een leuk cadeautje voorzie! (Tine Van Aken)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil graag meedoen voor mijn beide kindjes! Die vinden dat allebei leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke set! Ik zou deze graag willen winnen voor mijn nichtje van 4. Wanneer er iemand gevallen is of zich bezeerd heeft is ze meteen bezig met verzorgen en wil ze direct de wonde ontsmetten, een klein doktertje in spƩ dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn dochtertje kan zichzelf helemaal verliezen in haar spel. Een dokterstas zou ze wel heel erg leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb een kleinzoon van 2,5 jaar. Hij zal het leuk vinden om deze doktersset te krijgen. Hij kan dan zijn broertje genezen als hij ziek is.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee voor mijn dochtertje, van 3,5 jaar! Zij is gek op rollenspelletjes spelen en zou dit fantastisch vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!