maandag 6 oktober 2014

 
Kijk dit schattige hondje eens hierboven, met haar vrolijke roze auto. Dat is Sis, van Fisher Price. Een hondje dat baby's leert over letters, tegenstellingen en meer. Door de auto te laten rijden worden er verschillende zinnen en liedjes geactiveerd en als je Sis schudt, klinkt ze als een rammelaar.
Naast Sis, zijn er ook Aapje en Puppy met hun eigen voertuig.

Weer een vrolijk speeltje van Fisher Price waar de beide kinderen hier thuis mee spelen. Hayley uiteraard met het hondje en Hayden met de auto. Hij krijgt de grootste glimlach bij de liedjes die worden gezongen.

 

En ik mag 1 van jullie kindjes ook blij maken met dit leuke voertuig van Fisher Price. Wil jij jouw kindje graag verrassen met bijvoorbeeld Sinterklaas of kerst? Of gewoon zomaar. Doe dan mee met deze win actie. Hoe je mee kunt doen, lees je hieronder.

- Like mijn Facebookpagina
- Laat hieronder of op mijn Facebookpagina een reactie achter voor wie je mee wilt doen.
- Mee doen kan tot 12 oktober, op 13 oktober wordt de winnaar bekend gemaakt.

Categories:

11 opmerkingen:

  1. Daar moet ik niet lang over nadenken!! Ik bekijk het leven nu door een roze bril, want na (een stiefzoontje en eigen) zoontje is er nu ook een dochtertje onderweg, laat maar komen die roze kleertjes en natuurlijk ook girrrrly speelgoed! Tine Van Aken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat vindt ik wel wat voor mijn neefje die binnen kort zijn eerste verjaardag heeft. En nu al zich verveelt met zijn baby speelgoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat vindt ik wel wat voor mijn neefje die binnen kort zijn eerste verjaardag heeft. En nu al zich verveelt met zijn baby speelgoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via facebook meegedaan voor het buurmeisje. Ons meisje heeft de auto en is echt een aanrader. Leuk, gezellig, vrolijk ding is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor kleindochter lise die binnenkort 1 jaar wordt een mooi verjaardagskado

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I'm in! Olivia wil steeds meer leren en is nu al druk met kleuren en een alfabetpuzzel, zoiets als dit is dus een mooie aanvulling.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met een 'jongens-meisje' en een 'meisjes-meisje' komt dit zeker van pas.... Helemaal omdat 'jongens-meisje' nog zo minimaal praat, zou dit voor ons stoere meisje wel eens een prachtig kado kunnen zijn, wat haar helpt om meer met ons te gaan babbelen, en wat minder te gillen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil graag meedoen voor ons jongste kleinkind. Hij is 3 maanden. Een leuk sinterklaasgeschenkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil graag meedoen voor mijn zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag weer mee! Zoë zou dit waarschijnlijk erg interessant en leuk vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee voor het dochtertje van een vriendin.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!