donderdag 8 januari 2015


Met al dat klussen in huis begint ons huisje steeds meer vorm te krijgen. Al wonen we hier al een aantal jaar, we zijn nog steeds niet klaar met klussen. Een bekend probleem misschien? Wij zijn continu bezig met opknappen van muren en ruimtes.  Maar soms schiet aankleding daarbij in. Ik ben niet zo van de prulletjes; kaarsenhouders, beeldjes en andere dingetjes. Het liefst hang ik het huis vol met foto's en staat er hier en daar een plantje.

Wat ik altijd mooi heb gevonden zijn foto's op hout. Dat is eens wat anders dan een geprinte foto in een lijstje aan de muur. Het is stijlvol en robuust. Dat leek me wel wat. En heel toevallig kreeg ik in december een mailtje van Photogifts.nl om voor hen een foto op hout te reviewen.

Ik koos voor een foto van Hayley en Hayden samen op vurenhout met een white wash. De meeste momenten dat ik hen twee op een foto heb staan, is als ik een foto maak voor instagram. Van de zomer had ik zo een lieve foto van Hayley en Hayden samen gemaakt. Ik wilde hem altijd al ontwikkelen, maar het kwam er niet van. Om nou juist die foto op hout te laten afdrukken, leek me dan ook een goed idee. Broer en zus liggen samen liefdevol te knuffelen op de kussens op de grond. Iets wat nu niet meer zo heel vaak voorkomt, aangezien Hayden een stuk sterker en zwaarder is geworden. Maar van de zomer lagen ze vaak zo samen. Die dag heb ik meerdere lieve foto's van ze gemaakt.

 
Eind vorige maand kwam de foto binnen met de post. Ik ben meteen een plekje gaan zoeken waar ik de zware foto moest ophangen. En dat werd bij de speelhoek van de kindjes. Een mooi centraal plekje in de woonkamer, waar iedereen de foto kan bewonderen. En er is weer een muur die wat aankleding heeft. En wat is er nou mooier dan een foto met je kindjes erop.
 
De foto is heel duidelijk gedrukt op het hout en de afwerking rondom is netjes gedaan. Door de plankjes aan de achterkant is de foto makkelijk vast te maken aan de muur door middel van een haakje. Hij hangt helemaal top. Ik ben er hartstikke blij mee.
 
 
Dit bericht is een advertorial.

1 opmerking:

  1. Mooie foto :) Ik vind de foto's op hout ook altijd erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!