vrijdag 23 januari 2015


Ik ontving van Fisher Price het Puppy's Activity-huis om eens aan jullie te laten zien. Een super schattig en kleurrijk huisje met het hondje Puppy en de kikker Froggy erbij. Hayden is dol op dit huisje en de bijbehorende poppetjes. Al vanaf het moment dat hij het cadeau openmaakte met kerstmis, kon hij geen ander stuk speelgoed meer vasthouden. En ik maar denken dat hij alleen maar van stoere- auto- dingen hield!

Thuis sjouwt hij de hele dag met het huis om vervolgens te dansen op 1 van de liedjes. En is het niet thuis, dan zit hij wel met het huis op schoot in de auto. Want ja, hij moet overal mee naartoe! En dat vinden wij helemaal niet erg. Hayden zit namelijk niet zo graag lang stil in de auto. En met het Puppy Activity- huis op schoot is hij tenminste eventjes zoet en stil. Wij zijn dus ook heel blij met dit cadeau.

 
Over Puppy's Activity- huis:
 
Puppys Activity- huis heeft drie verschillende speelstanden: leerpret, muziek en fantasie. Op deze manier leert je kindje begroetingen, tegenovergestelden, het weer, letters en cijfers. Hayden is vooral dol op de muziek. Zodra je op de knop boven de deur drukt, komt er een cowboy- achtig deuntje.
 
Het dakje aan de achterkant kan net zoals de deur open en dicht. Op die manier kan er van alles verstopt of meegenomen worden in het huisje. Of het is leuk om daarmee een kiekeboe spelletje te spelen. En door de hendel is het huisje makkelijk te dragen.
 
Verder is het speelhuisje ontzettend kleurrijk, bevat het vele verschillende zinnetjes en liedjes, kan het lampje naast de deur aan en uit, gaat het raampje links naast de deur open en dicht, draait de paarse bloem aan de zijkant van het huis en nog veel meer. Het Puppy's Activity- huis zorgt voor genoeg speelplezier en stimuleert de ontwikkeling van je kindje.
 
 
Fisher Price stelt de ontwikkeling van kinderen ook voorop bij het speelgoed. Sinds dit jaar heeft Fisher Price daarom ook een nieuwe slogan: Ontdek op je eigen manier. Hiermee wordt benadrukt dat kinderen op hun eigen tempo en eigen manier kunnen ontdekken en ontwikkelen.

 
Het Puppy's Activity- huis is geschikt voor kindjes tussen de 9 maanden en drie jaar. En verkrijgbaar voor een adviesprijs €43,99.
Categories:

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leuk huisje! Volgens mij hebben mijn kinderen ook iets dergelijks gehad.

    huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het huisje op webshops voorbij zien komen en twijfelde steeds vooral vanwege de prijs. Maar aan de foto's en blog te zien is het dus wel leuk.
    We hadden een little people huis maar is het toch net niet, dora huis is wel hot, maar voor kinderen vanaf 3jaar svhat ik en de kleine meid is 19maandsn dus nog niet echt geschikt....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De prijs is een adviesprijs. Ik zag hem bij de blokker voorbij komen voor 25 euro volgens mij.

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!