vrijdag 2 januari 2015


Vorig jaar in november (klinkt ver weg, maar dat is het eigenlijk helemaal niet), kreeg ik een mailtje. Een heel leuk mailtje, want ik mocht voor Hayley een speelgoedsetje uitzoeken bij de webwinkel Fun.be. En Fun.be is niet alleen maar een webwinkel, want in totaal zijn er 30 winkels in Belgiƫ waar je volop kunt shoppen.

Zo verkoopt Fun.be babyspeelgoed, babybenodigdheden (waaronder kinderwagens en autostoelen), kinderspeelgoed, buitenspeelgoed, multimedia, schoolspullen, tuinartikelen en cadeau- artikelen.

Fun.be verkoopt ook diverse pakketten van Lego Friends. En aangezien wij ontzettend dol zijn op Lego, koos ik voor Hayley een leuk setje van de nieuwe Lego Friends jungle serie. Ze kreeg het pakje met kerst cadeau en voor het eerst is ze zelf echt gaan bouwen.

 
Ze is zo dol op haar Lego, maar mijn man en ik zijn iedere keer de pineut met het bouwen. Dit setje is niet zo heel groot (al was het voor haar best een opgave) en dus kon ze er zelf mee aan de slag. Ze kreeg van mij de handleiding en alle spulletjes die ze nodig had. Het was even flink zoeken, bladeren en bouwen, maar het is gelukt. Hayley heeft haar eerste lego- setje helemaal zelf gebouwd. Hartstikke knap van haar.
 
 
Het bouwwerkje heeft dan ook vanaf kerst op het dressoir gestaan beneden. Want iedereen moest haar bouwkunsten kunnen bewonderen. En af en toe speelde ze er voorzichtig mee of bewonderde gewoon even het eindresultaat. Inmiddels staat de nieuwe Lego Friends aanwinst boven tussen de rest van het spul. Hayley is er heel blij mee, maar heeft intussen al bedacht wat ze de volgende keer graag wilt hebben van de serie. Ach, die kindjes kunnen ook nooit genoeg hebben he, vinden ze zelf dan ;). Zolang ze het de volgende keer ook meer weer zelf bouwt.
 
 
Dit bericht is een advertorial.

1 opmerking:

  1. Leuk cadeau! En wat knap dat je dit soort dingen dan kan bewaren tot bv feestdagen ofzo. Netjes hoor dat ze het zelf heeft gebouwd.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!