dinsdag 28 juli 2015

Het is gewoon zomervakantie en de afgelopen week doen wij niet meer dan binnen zitten. Het liefste speel ik in de tuin met de kindjes en vermaken we ons met water en een hoop gekkigheid. Water is er buiten genoeg, maar dan in de vorm van regen. En ik heb te doen met de kindjes. Door ons drukke werkschema hebben we ook niet veel tijd veel buiten de deur te ondernemen en dus moeten wij ze zoveel mogelijk thuis vermaken. En met dat slechte weer is dat niet altijd even makkelijk.

Hayley tekent veel thuis, ze kan uren aan de eettafel zitten met wat stiften en vellen papier. Van Crayola ontving ik voor de kinderen 2 leuke sets, zodat de kinderen lekker creatief konden zijn thuis met dit rotweer. Vooral bij Hayley viel de set dus erg in de smaak, het was kleuren op een manier zoals ze nog nooit had gekleurd.

De Color Wonder stiften zijn transparant. Dat betekend geen vlekken op vingers en al het andere om je heen (jeej). Ook ideaal te gebruiken dus voor Hayden aangezien hij de deur ook weleens aan ziet als een 'vel papier'. Maar de stiften krijgen uiteraard wel kleur in een Color Wonder kleurboek met speciaal papier. En zodra je begint te kleuren komen er verborgen afbeeldingen tevoorschijn, zoals sterren of andere leuke figuurtjes. Dat geeft het kleuren toch wel extra beleving voor je kindje.

Hier hebben de kindjes gezellig gekleurd op een regenachtige middag. En zo met wat creatieve activiteiten, filmpjes kijken en spelen komen we de herfstvakantie, of ik bedoel, zomervakantie wel door.


Categories:

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleurtjes! En wat leuk dat je dochter zo graag kleurt. Ik vind dat een prachtige bezigheid voor kinderen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Ik heb laatst de raamstiften van crayola gereviewt (aanrader!) maar dit klinkt ook echt als iets voor mijn dames!
    Ik zet het op het lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg en wat ontzettend handig! Die wil ik graag een keer proberen, onze gaat steeds meer interesse krijgen voor een papier met potlood

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!