zondag 20 maart 2016


8 Mei is het weer Moederdag. De dag waar op mama extra in het zonnetje gezet mag worden. De dag waarop mama's worden verrast met mooie knutselwerken, bloemen of misschien wel een mooi sieraad. Voor dat laatste heb ik een hele leuke tip!

Mama sieraden van Smallprint

Bij Smallprint vind je namelijk hele mooie mama sieraden. En het zijn geen standaard sieraden. Bij Smallprint kun je een uniek sieraad creĆ«ren met de voet- of handafdruk van je kindje. Zo zijn er diverse hangers, maar ook bedeltjes en armbanden en zelfs manchetknopen.

Ook kun je een sieraad laten ontwikkelen met de vingerafdruk van je kindje. En wat ik zelf ook zo uniek vind zijn de Mini Masters. Hierbij kun je een tekening van je kindje verzilveren in een sieraad. Die ene tekening van een auto of een prinses kun je laten afdrukken op bijvoorbeeld een kettinghanger.

Je kunt dus wel zeggen dat de mamasieraden van Smallprint heel bijzonder en uniek zijn, maar ook heel persoonlijk. En dat maakt het toch wel het perfecte kado voor mama.

High Fives & Little Kickers

Vorige maand kreeg ik een mailtje van Smallprint en ik mocht van hen een mama sieraad uitkiezen voor moederdag. Ik koos voor een dogtag met de voetafdrukken van de kinderen. Om die voetafdrukken te maken, kreeg ik thuis een speciale set toegestuurd. Daarin zat een doekje en speciaal papier. Met het doekje moest ik onder de voetjes vegen van de kinderen en dan moesten ze hun voetafdruk plaatsen op het velletje papier.



De voetafdruk kwam als een soort poloraidwijze tevoorschijn. Bij het setje zat ook een retourenvelop. Ik hoefde dus alleen maar de afdrukken van de voetjes terug te sturen en deze werden dan verwerkt in het sieraad. En aan de achterkant van de dogtag werden de namen van de kinderen gegraveerd.

En het resultaat is zo prachtig. De dogtag is een prachtige zilveren hanger van ongeveer 2cm bij 1,5 cm groot. Een prima formaat voor aan een ketting. Niet te groot en niet te klein. Maar wel groot genoeg dat je de voetjes duidelijk ziet.



Moederdag win actie!!!

Zou jij ook graag zo een mooie zilveren dogtag t.w.v. €115,- willen hebben om je nek met de hand- of voetafdruk van je kind(eren)? Doe dan mee met deze win actie en wie weet ben jij straks een bijzonder mama sieraad rijker. Natuurlijk mag je ook mee doen om de dogtag aan iemand kado te doen!

Wat moet je hiervoor doen?

* Like mijn Facebookpagina
* Laat hieronder of in het bericht op Facebook een reactie achter
* (Voor een extra kansje: like en deel het bericht op Facebook!)

De winnaar wordt op 8 mei bekend gemaakt. Succes!
 
Kortingscode
 
Ben je nu al fan van de unieke sieraden van Smallprint? Met de kortingscode MAMAELISE krijg je 10% korting op alle sieraden.


Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met Smallprint.
Categories:

13 opmerkingen:

  1. WAAAAAUUUUUUUWWWWWWW!!!!! ECHT KEI MOOIE SIERADEN!!!!
    Ik zou er super graag eentje winnen om aan mijn moeder te schenken met moederdag!!!
    Mijn moeder zou hier super blij mee zijn!!!!
    Lieve groeten, Yara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat echt ontzettend lief en leuk. geweldig om dit te mogen dragen van mijn kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf, die wil ik graag winnen. Ben nog op zoek naar een mooi mamasieraad namelijk :) Je fb pagina vind ik al leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super winactie! Ik wil deze graag winnen met de voetafdruk van mijn dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi. Ik zou deze wel willen met de namen en voeten van mijn kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uniek en heel gaaf! De voetjes van mijn kids op een dogdag, geweldig zou dit zijn. Ik doe graag mee en heb deze leuke actie gedeeld op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Ik heb 3 kinderen en wil graag mee doen met deze winactie. Ik hoop dat 3 voetjes erop passen lijkt mij heel mooi. Nu duimen. groet Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend en originele manier. Ik draag niet veel kettingen maar en ik verwacht voor mij zelf als Moederdag cadeau een dikke knuffel en een glimlach. Maar ik wil graag een kans wagen voor mijn moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. als ik daar iedere dag naar mag kijken...
    "mijn goud"zijn mijn lichtpuntjes in m'n leven.
    mijn hart klopt voor hun.
    graag,je zou me heeeel blij maken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi moederdag cadeau. Als trotse moeder van 2 meiden, doe ik graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee voor mjjn moeder zij heeft een keerop mijn verjaardag ook zoiets gegeven maar dan met mijn foto eroo en deze keer wil ik ook zoiets geven maar dat is wel duur dus hopelijk win ik

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!