maandag 22 augustus 2016


Officieel is het nog zomer en als het goed is komt er nog een heerlijke week aan met prachtig zomers weer. Maar dat zal wel weer snel zijn afgelopen. En daarom kijk ik voor de kinderen qua kleding al een beetje richting de herfst.

Deze keer zocht ik wat leuks uit voor de kinderen in het teken van het najaar bij de online webshop kixx-online. Voor Hayden vond ik een ontzettend gave tussenjas van Vingino, perfect voor het koude en regenachtige weer dat in aantocht is. De jas is reversible en dat betekent dat je hem dus op 2 verschillende manieren kunt dragen. Ik heb hem gekocht in de sale en hier vind je de link naar de jongensjas van Vingino.

Het fijne aan de jas is dat hij winddichte mouwen heeft en een capuchon. Vroeger kocht ik voor Hayley weleens een winterjas of tussenjus zonder capuchon. Maar ik kwam er achter dat het niet zo praktisch is. Ik moest dat altijd een muts op doen bij Hayley en met regen is dat niet fijn en de kou komt ook nog via de nek binnen. Met koud weer is het toch een stuk warmer met een capuchon op bij een kindje, of het nu sneeuwt of regent. Geen winterjassen of tussenjassen zonder capuchon dus meer hier!

Voor Hayley zocht ik een paar nieuwe Allstars uit. Ik ben dol op die schoenen. Voor mezelf, maar ook voor haar. Het is één van de soort schoenen die even wat langer heel blijven bij Hayley. Hayley krijgt het namelijk altijd voor elkaar, dat de hakken en de achterkant van de schoenen snel slijten. Maar bij de Allstars gebeurd dat niet zo snel.

Ook zijn Allstars prima schoenen voor het najaar en het voorjaar. Ik kocht voor Hayley alweer maatje 32. Een maatje op de groei, maar ik hoop dat ze daardoor tot zeker het voorjaar met deze leuke stappers doet.


Ik vind de regenboogprint zelf zo gaaf en Hayley ook. Met al die verschillende kleuren op de schoenen is het hartstikke leuk en makkelijk om ze combineren bij diverse kleuren kleding. Hier vind je de link van deze leuke Converse schoenen.

Daarnaast vind je bij Kixx online nog een heleboel leuke jongenskleding en meidenkleding. Dus neem eens een kijkje op de vernieuwde webshop en wie weet vind jij ook al leuke kleding voor het komende najaar.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!