zondag 7 augustus 2016


Als ik iets heel erg schattig vind, zijn het kinderpyjama's. Het maakt kinderen zo lief en schattig! Ik kan er zo van genieten als de kinderen na hun badje nog even spelen in hun pyjama en dan lekker naar hun bedje gaan. Misschien houd ik daarom wel zo van pyjama's, dan gaan de kinderen slapen ;). Hoe dan ook het staat schattig, of ze nou groot zijn of klein. Beide kinderen hebben dan ook een stapeltje pyjama's, vooral Hayden. Hij moet namelijk elke dag een schone aan, die knoeikampioen.

Bij de webwinkel Olliewood vond ik 2 hele stoere, maar vooral ook mooie pyjama's van het met Molo. Ik heb het merk wel vaker voorbij zien komen. De kleding heeft vaak foto-achtige prints en voornamelijk met dieren. Super stoer. Op de nachtjapon van Hayley staat dan ook een panter afgebeeld die op de maan ligt. En op de pyjama van Hayden zie je een auto die omhoog wordt gehaald door een UFO en beneden in het klein zie je nog een wolf. Beide pyjama's zijn momenteel verkrijgbaar in de sale. De nachtjapon van Hayley vind je via deze link en de pyjama van Hayden vind je via deze link . Beide pyjama's kosten ongeveer €20,- per stuk nu ze in de sale zijn!

 

Bij de webshop van Olliewood vind je ook diverse andere merken waaronder; Vingino, Z8, Ninni Vi en Name It. Je vind er zowel jongenskleding als meisjeskleding, voor de kleintjes, maar ook voor de grote. Van maat 86 t/m maat 176.

Wij gaan deze zomer nog op vakantie met de kinderen, dus beide pyjama's gaan zeker mee in onze reistas. Ik zie het al helemaal voor me dat de kindjes lekker spelen voor het huisje in hun pyjama vlak voordat ze gaan slapen.

Ben je benieuwd geworden naar deze webshop? Neem dan eens een kijkje op de site. Misschien kun je alvast je slag slaan voor komend winterseizoen, want de eerste items staan al online :).

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!