donderdag 23 maart 2017

Op zondag 14 mei 2017 is het weer moederdag. De ideale dag om een moeder in je leven eens te verrassen met een mooi cadeau. En weet je nog niet wat je wilt geven? Dan heb ik een leuke tip voor je, namelijk de mamasieraden van Names4Ever.

Mamasieraden van Names4Ever

Op de site vind je verschillende soorten sieraden voor mama's. De keuze is heel divers, want ook mama's hebben verschillende smaken. Zo vind je er hangers van onder andere voetjes, handjes, maar ook een sierlijk hartje zoals je hierboven ziet op de foto. Daarnaast hebben ze een prachtige moeder-dochter hanger speciaal voor de mama die zo'n bijzondere band heeft met haar dochter. Ik ken wel een paar van die moeders. Wat een prachtig sieraad! Of je nou van goud of zilver houdt, uit beide kun je kiezen bij Names4Ever.

Naast de mamasieraden kun je kiezen uit verschillende bedeltjes. Er zijn verschillende soorten bedeltjes met handjes en voetjes, maar bijvoorbeeld ook in de vorm van een beertje. In de bedeltjes kun je de naam van je kindje laten graveren. Net zoals de mamasieraden is er keuze uit gouden of zilveren bedels. Je kunt ze aan een armbandje of collier hangen.

Geboortesieraad van Names4Ever

Ik mocht van Names4Ever een sieraad kiezen en ik koos voor het prachtige geboortesieraad t.w.v. €42,95. Dit sieraad is alleen verkrijgbaar in het zilver. Maar ik draag liever zilver dan goud. Dat is een persoonlijke keuze. En ik vind hem prachtig! De hanger wordt geleverd met een massief zilveren ketting van 42 cm.

Het heet dan een geboorte sieraad, maar de geboorte van mijn kinderen is al heel wat jaren geleden. Ik vind hem zelf ook perfect als mamasieraad. Ik heb er voor gekozen de namen van de kinderen erin te laten graveren. Bovenin de naam van Hayley en onder de naam van Hayden. Beide kinderen met hun namen in een hart gegraveerd, hangend vlakbij mijn hart in een sierlijke hanger. De namen heel netjes gegraveerd. Van alle mamasieraden die ik heb, vind ik deze echt het mooiste gegraveerd.

Nog meer sieraden van Names4Ever

Bij Names4Ever vind je niet alleen maar mamasieraden. Ook kun je er andere leuke sieraden vinden zoals familiesieraden. Hier vind je verschillende hangers waarin je de namen van je gezin kunt laten graveren. Zo heb je diverse sieraden met hartjes of een familieboom. Heel bijzonder. Ik had zoiets nog nooit gezien, een familiesieraad.

Maar ook hebben ze bij Names4Ever naamkettingen, iets wat ik zelf heel erg leuk vind en graag zou willen hebben. Of voor Hayley lijkt me dat ook wel super schattig als ze iets groter is.




Ben je nieuwsgierig geworden? Neem dan eens een kijkje op de website van Names4Ever.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!